امضای تفاهم نامه میان دانشگاه خوارزمی و پلیس بین الملل ناجا امضای تفاهم نامه میان دانشگاه خوارزمی و پلیس بین الملل ناجا

 | تاریخ ارسال: 1401/1/22 | 
امضای تفاهم نامه میان دانشگاه خوارزمی و پلیس بین الملل ناجا

این تفاهم نامه یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ با حضور دکتر حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی و سردار هادی شیرزاد  رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران در محل دفتر ریاست دانشگاه خوارزمی برگزاری امضا شد
دکتر حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در این نشست با اشاره به جامعیت دانشگاه و ظرفیت های موجود و مورد نیاز پلیس بین‌الملل در دانشکده های مختلف، بر آمادگی دانشگاه خوارزمی  برای همکاری در حوزه های نوین دانش مانند فناوری های نو، دانش فیزیولوژی ورزشی و کاربردهای آن برای پلیس بین الملل، همچنین برگزاری نشست های تخصصی، کارگاه و نمایشگاه های مورد توافق دو طرف تاکید کرد. رئیس دانشگاه خوارزمی همچنین کاربردی و هدفمند بودن همکاری های دوجانبه را خواستار شد.
سردار  شیرزاد نیز ز در این نشست با اشاره به حوزه های ملی و فراملی تحت پوشش پلیس بین الملل ایران، بر ضرورت توسعه همکاری با نهادهای علمی و آموزشی از جمله دانشگاه خوارزمی  به ویژه در حوزه فناوری های نوین، جرایم و جرم شناسی، و تربیت معلم  و آموزشگر برای پلیس بین الملل تاکید کرد. به گفته ایشان پلیس بین‌الملل آمادگی دارد در  وجه بین المللی فعالیت های  دانشگاه خوارزمی  به ویژه ارتباط با صنعت تسهیلاتی برای این دانشگاه فراهم نماید.
دکتر شنبه زاده معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی نیز با توجه به اعلام نیاز  پلیس بین الملل به داده های مربوط به فعالیت های علمی دانشگاه ، در دسترس بودن داده های  فعالیت اعضای هیئت علمی و طرح های دردست اجرا را در پرتال دانشگاه یادوآری  نمودند. 
در ادامه نیز دکتر غلامرضا کریمی رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی  با اشاره ماهیت میان رشته ای فعالیت های پژوهشی این دانشکده، به برنامه ریزی برای ایجاد رشته های حقوق پزشکی و حقوق فناوری های نوین، و تصویب ایجاد کلینیک حقوقی دانشگاه خوارزمی اشاره کردند. به گفته ایشان رویکرد میان رشته ای دانشکده ظرفیت های مناسبی برای همکاری با پلیس بین الملل خواهد بود. 
 در پایان این نشست مقرر شد با تشکیل کارگروه مشترک، مقدمات همکاری ها  فراهم شود.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 4969 بار   |   دفعات چاپ: 201 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر