جلسه هیات دانشگاه تکنولوژی بغداد با دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1402/11/18 | 
در تاریخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ نمایندگان دانشگاه تکنولوژی عراق در سالن کنفرانس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر حضور پیدا کرده و با همتایان خود در دانشکده به بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری های علمی و بین المللی پرداختند. در این جلسه که با استقبال دکتر عرفی رئیس محترم دانشکده همراه بود، دکتر امیرحسن صنعت پور عضو هیات علمی دانشکده و مدیر مرکز فاوا اقدام به معرفی دانشکده‌، همکاران عضو هیات علمی و نیز فعالیت‌ها و دستاوردهای تحقیقاتی آنها کرد.
اهداف اصلی و مزایای همکاری، از جمله افزایش همکاری تحصیلی، افزایش تحقیقات، جلب بیشتر اعتبار و جذب دانشجو، و ترویج یادگیری مشترک و نوآوری میان رشته‌ای مطرح شد. شرکت‌کنندگان توافق کردند که این اقدامات برای هر دو دانشکده قابل اجرا و مرتبط هستند و اشتیاق خود را برای پیگیری این امور اعلام کردند. همچنین، در مورد چالش‌ها و فرصت‌های هر موضوع و راه‌های ممکن برای اجرای آنها گفت‌وگو شد در این جلسه شرکت‌کنندگان پیشنهاد همکاری های متفاوتی ارائه دادند، از جمله:  مبادله دانشجویان/پسا‌دکترا - دانشجویان مهمان، تدریس واحدهای درسی - تدریس مجازی / حضوری، همکاری تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌ها، سمپوزیوم‌ها و کنفرانس‌های مشترک، و ایجاد رشته‌های مشترک.
جلسه با خلاصه‌ای از نکات اصلی و اقدامات لازم به پایان رسید. دکتر رائد اسماعیل و بقیه هیئت عراقی از دکتر رضا عرفی و همکارانش برای حضور و مشارکتشان سپاس‌گزاری کردند و پیشنهاد شد برنامه ای با زمان‌بندی دقیق را پیگیری کنند. در این جلسه سرکار خانم دکتر رغد معمار بعنوان نماینده مرکز روابط بین الملل حاضر بودند.

 



CAPTCHA

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 3826 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر